Termeni si conditii
Magazinul online Yuna.ro este administrat de compania S.C. SUMMER WITH A LAMBIR S.R.L. (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/18021/2020, având CUI 42728662, sediul social în București, sectorul 3, Calea Moșilor, nr. 88, parter, camera 5, scara G, ap. 80.Vanzator – S.C. SUMMER WITH A LAMBIR S.R.L.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Magazinul Online – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit si/sau pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Procesarea si plasarea Comenzilor
Yuna.ro nu conditioneaza plasarea si acceptarea comenzilor prin depasirea valorii unui plafon minim. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Transmiterea comenzii pe site va fi urmata de receptia unui email automat care atesta doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discutiile telefonice, prin email sau pe alte cai cu reprezentantii Vanzatorului nu constituie acceptari ferme ale comenzii, si implicit NU semnifica incheierea contractului la distanta. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator. Confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comanda. Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail);
Confirmarea comenzii de catre Vanzator catre Cumparator, telefonic sau prin email fara a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul incheierii contractului la distanta. Mesajul comenzii acceptate reprezinta anexa la contract.
Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.
Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin transmiterea unui email catre yuna@email.com Cumparatorul poate renunta la cumparare initiind procedura descrisa in cadrul sectiunii “returnanre produse”.
Cumparatorul poate returna produsul / produsele respectand procedura descrisa in cadrul sectiunii “returnanre produse”.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de YUNA, in calitate de Vanzator, in cazul platii online;
datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim X (zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Toate imaginile publicate pe site-ul magazinului nostru online au caracter orientativ. Pentru a afla informatii exacte despre produs, va invitam sa consultati specificatiile scrise la fiecare articol sau discutand cu unul dintre consultantii Call Center.
Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.) și dovada faptului ca pachetele au sosit sigilate. În funcție de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația dumneavoastră este întemeiată veți avea dreptul, după caz, la înlocuirea Produsului (acolo unde este posibil) sau rambursarea totală sau parțială a contravalorii Comenzii. Va rugam sa aveti in vedere ca pentru produsele rupte/sparte, este necesar sa ne anuntati in maxim 24-48 de ore pe oricare dintre canalele de comunicare puse la dispozitie pe site-ul oficial.
ANULAREA COMENZII
În cazul în care se doreste anularea unei comenzi, Cumparatorul trebuie sa informze imediat Vanzatorul prin intermediul canalelor de comunicare puse la dispozitie pe site-ul www.yuna.ro. Dacă Vanzatorul nu a preluat comanda spre procesare sau a preluat-o însă acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă Partenerul refuză anularea comenzii din cauza faptului ca este procesata și/ sau comanda este în proces de livrare către locația Cumparatorului, aceasta nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate, cu exceptia situatiei in care exista o culpa dovedita a Yuna.
RECLAMATII SI SESIZARI. SISTEMUL INTERN DE SOLUTIONARE A PLANGERILOR
Utilizatorii website-ului nostru pot solicita rezolvarea unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor.
Yuna Online acorda tot interesul in rezolvarea tuturor sesizarilor si reclamatiilor privind produsele si/sau serviciile listate în Platformă, funcționalitățile Platformei sau Conținutul ilegal intr-un termen rezonabil, de aceea va rugam ca in cazul in care doriti sa faceti o sesizare sau sa reclamati un anume aspect care este in dezacord cu asteptarile dumneavoastra, sa ne scrieti la adresa , specificand subiectul reclamat si detaliile referitoare la acesta, precum si numarul comenzii sau datele dumneavoastra de contact.
Termenul de raspuns este de maximum 7 zile lucratoare de la data receptionarii sesizării sau reclamatiei.
Yuna isi rezerva dreptul de a anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru livrare. In cazul in care comanda anulata este achitata, se va inregistra restituirea sumei.
In cazul in care unul dintre Produse si/sau Servicii este indisponibil, Yuna va contacta Cumparatorul in vederea propunerii unor alternative cu privire la comanda plasata. In cazul in care Cumparatorul nu este de acord cu alternativele propuse de Yuna, comanda va fi anulata. De asemenea, daca Produsul si/sau Serviciul nu este disponibil, iar Clientul nu va putea fi contactat, Yuna va anula comanda.
FACTURAREA COMENZILOR
Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Daca la momentul plasarii comenzii, Clientul ofera o adresa de mail valida, Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate, dupa procesarea comenzii. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.
In cazul in care Cumparatorul nu detine o adresa de mail, poate solicita factura fiscala prin intermediul canalelor de comunicare puse la dispozitie de catre Yuna.
Pentru persoanele juridice, este necesar ca la momentul plasarii comenzii, sa completati doar CUI-ul societatii. In situatia in care completati doar numele societatii, facturarea este si ramane indisponibila. Totodata, dupa procesarea comenzii cu un CUI gresit, modificarea facturii este si ramane indisponibila.
PRETURILE SI INFORMATIILE DESPRE PRODUSE
Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online Yuna.ro includ TVA (19%). Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului. Preturile tiparite pe factura fiscala emisa Cumparatorului vor fi identice cu cele specificate in mesajul de acceptare a comenzii de catre Vanzator.
Continutul site-ului (textele, denumirile si descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcatuit in colaborare cu reprezentantii producatorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei.
Din acest motiv, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.
Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice si preturile produselor fara o notificare prealabila. Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online Yuna.ro cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
INFORMATII STOC
In lista de produse a fiecarei categorii sau in pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile.
Datorita gamei foarte largi de produse pe care o cuprinde catalogul nostru online, preturile si stocurile se actualizeaza de la un interval de 24 de ore până la 5 zile.
In functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt:
- In stoc – produsul se afla in stocul propriu si poate fi disponibil imediat;
- In stoc furnizor – produsul se afla in stocul furnizorului si poate fi livrat intr-un termen mediu cuprins intre 2 si 15 zile lucratoare, in limita stocului disponibil;
- Stoc epuizat.
MODALITATI DE PLATA
Produsele comandate din magazinul online Yuna.ro pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.
Modalitatile de plata acceptate le puteti vizualiza accesand link-ul Yuna.ro.
PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE SI CONFIDENTIALITATEA INFORMATIILOR
Pentru a putea beneficia de serviciile noastre de comenzi online, este necesara completarea/furnizarea datelor personale precum: nume si prenume, adresa de livrare, adresa de facturare, adresa de e-mail, numarul de telefon, etc.
Scopul colectării și prelucrării datelor cu caracter personal este în principal preluarea și procesarea comenzilor online sau telefonic, informarea Utilizatorilor / Partenerilor privind evoluția și statusul fiecărei comenzi precum si informarea Utilizatorilor cu privire la situatia contului personal.
De asemenea, colectarea datelor personale ajuta la identificarea Utilizatorului in cazul participarii la concursuri, campanii, castigarii anumitor premii precum si realizarea de rapoarte statistice.
Destinatarii către care se pot transmite datele personale colectate sunt furnizorii implicați în mod direct/indirect în procesul de execuție a comenzii plasate: angajați, curieri / firme de curierat, procesatori de plăți online, sau, după caz, autorități ale statului (inclusiv autorități fiscale, autorități de protecție a consumatorilor, organele statului competente în materie penală), ca urmare a unei obligații legale a Societății;
Referitor la datele personale, aplicăm un cadru intern de politici și standarde minime la toate nivelurile Societății noastre pentru a păstra siguranța datelor dvs. Aceste politici și standarde sunt actualizate periodic pentru a corespunde reglementărilor și legislației actuale. În mod specific și conform legii, luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate (politici și proceduri, securitate informatică etc.) pentru a sigura confidențialitatea și integritatea datelor dvs. cu caracter personal și a modului în care sunt prelucrate. În plus, angajații Societății au obligația contractuală de a păstra confidențialitatea și nu pot divulga datele dvs. cu caracter personal în mod ilegal sau inutil.
Oricărui Utilizator care este înregistrat pe website-ul yuna.ro, îi sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a se opune prelucrării datelor personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate și reglementate prin legislația internă și prin norme europene.
În vederea exercitării acestor drepturi, trebuie să vă adresați cu o solicitare către S.C. SUMMER WITH A LAMBIR S.R.L. (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/18021/2020, având CUI 42728662, sediul social în București, sectorul 3, Calea Moșilor, nr. 88, parter, camera 5, scara G, ap. 80 sau pe adresa de e-mail: xxxxx@xxxxxx.ro.
DESPRE FRAUDĂ
Orice încercare de a accesa neautorizat datele personale ale vreunui utilizator sau de a modifica conținutul website-ului yuna.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează acestea, este considerată fraudă și va face obiectul unei plângeri penale la organele competente, împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să comită aceste fapte.
De asemenea, introducerea, modificarea sau ștergerea de date informatice, restricționarea accesului la aceste date ori împiedicarea în orice mod a funcționării unui sistem informatic, în mod neautorizat, în scopul de a obține un beneficiu material pentru sine sau pentru altul, dacă s-a cauzat o pagubă unei persoane, constituie fraudă informatică și se pedepsește conform Codului Penal în vigoare.
COMUNICARI COMERCIALE
Utilizatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat catre Yuna pentru Comunicarile Comerciale, constand in informatii si noutati cu privire la Produsele si Serviciile Yuna.
Comunicarile comerciale care cuprind noutati cu privire la Produsele si Serviciile Yuna pot fi despre:
- produse noi in platforma online;
- campanii de promovare in desfasurare;
- discounturi active;
- promotii;
- concursuri.
Informatiile care sunt cuprinse in aceasta sectiune, dedicata Comunicarilor Comerciale, sunt diferite fata de informatiile care sunt transmise in procesul de comanda online.
Utilizatorul se poate dezabona in orice moment de la Comunicarile Comerciale mentionate mai sus, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale.
De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Produse si Servicii si a experientei de cumparare, platforma va folosi datele personale in vederea efectuarii unor cercetari de piata si sondaje de opinie. Toate informatiile obtinute in urma acestor cercetari sau sondaje de opinie, nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR
Drepturile si obligatiile partilor, impuse de prezentele Termene si Conditii, precum si toate efectele juridice pe care le produce prezentul acord vor fi interpretate si guvernate de legea romana in vigoare.
Litigiile care au ca obiect prezentul Document, vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
Oricare dintre partile prezentului Document are posibilitatea de a depunde o reclamatie si de a solicita solutionarea ei cu ajutorul unei entitati independente de solutionare a litigiilor, folosind un instrument online dezvoltat de Comisia Europeana, care poate fi accesat aici.
FORTA MAJORA SI LITIGIILE
Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Prezentul Contract este supus legii romane.
Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, apeland la numarul XXXXXX sau la adresa xxxxx@xxxxx.ro, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.